Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Oudot oireet

Heippa!

Oireesi kuullostavat kovin samankaltasilta kuin minulla. Kirjoitin eilen oman tekstin (kyhmy ja labrakokeet). Löysin vasemmasta rinnastani tällä viikolla kyhmyn, joka ei ole kipeä. Sitä ennen minulla ei ollut minkäänlaisia oireita, ainoastaan vasen käsi särki viikon verran muutama viiikko sitten. Nyt kyhmyn löytämisen jälkeen särkyä tuntunut lapaluissa ja alaselässä, lisäksi hiukan siellä sun täällä. ei tosiaan niin kipeää että särkylääkettä tarvitsisi ja töissä voi hyvin käydä. nyt viimeisen kahden-kolmen pvän aikana silloin tällöin kuvotusta, joka kuitenkin nopeasti menee ohi, eikä syöminen tee pahaa. Painokaan ei ole pudonnut.

Labrakokeissa kävin siis kk sitten ja viime perjantaina toisen syyn takia. Muuten kaikki ok paitsi crp ja senkka molemmilla kerroilla lievästi koholla. huomenna on lääkärille soittoaika ja tiistaiksi olen varannut gynen ajan. Pelkään niin paljon että monet oireet varmaan johtuvat myös siitä tai kuvittelen ne nyt ainakin pahemmiksi tai jotain.

laitteletko viestiä tänne kun sulle jotain selviää? itse olen 23v... meidän suvussa syöpä on ollut ainoastaan yhdellä ihmisellä. rintasyöpää ei kenelläkään.
saana07 | 12.10.2008 klo 14:21:22