Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Onko minulla oikeus vaatia uutta näytettä?
Hei Karhutar,Kiitos vastauksestasi. Ei kai se auta, kuin ottaa härkää sarvista ja pyytää, että pääsisi uuden näytteen ottoon.
On hieman tunteet pinnalla, kun vastikään lähisukulaisella todettiin rintasyöpä, niin tässä sitten mielikuvitus laukkaa, että jos nyt minäkin sen kynsiin joudun.
Tuo leikattu rinta, mistä tiehyet poistettiin, niin jaksaa vaan kipuilla kokoajan kainaloa myöten. On välillä niin kosketusarkakin ja sellaista kirvelyn tunnetta myös sisällä rinnassa. Lääkäri senkin ultrasi. Senverran viime kerrasta oli muutoksia tullut, että kolmen kystan rykelmä oli ilmestynyt. Leikkausarvessa oli jotain löydöksiä ja siitä on sitten n.kolmen kuukauden kuluttua ultrakontrolli.
Kysyin, että voiko nuo ilmestyneet kystat sitten kipuilla noin, mutta lääkäri oli sitä mieltä, ettei kystat yleensä kipuile, liekkö siinä sitten perää.
- Onko minulla oikeus vaatia uutta näytettä?Ellustiina1
- Re: Onko minulla oikeus vaatia uutta näytettä?Ellustiina1