Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Epäily malignista lymfoomasta

Viime vuoden alussa minulla todettiin erittäin korkea senkka. Tämä johti moniin tutkimuksiin, joiden perusteella sain lähetteen Meilahden Hematologian poliklinikalle. Odottelen sinne pääsyä. Minulla on epäily "malignista lymfoomasta". Tieto pysäytti minut hetkeksi. Kuukauden sisällä saanen lopullisen diagnoosin ja tiedon siihen kuuluvista hoidoista.

Olen ollut aina hyvin terve ja liikunnallinen ihminen, joten tilanteeni vaatii sopeutumista. Olen jäänyt hektisestä kansainvälisestä työstä sairauslomalle, joten tämäkin huomioon ottaen elämäntilanteeni muutos on tuntuva.

Onneksi pääsen mahdollisimman hyvään hoitoon ja saan elämäni palaset kootuksi uudeksi vahvaksi tulevaisuudeksi syövästä huolimatta. Nyt yritän elää aktiivisesti voimavarojni mukaan tässä hetkessä. Ystävät ja perhe ovat läsnä.

Sofia Magdalena | 25.10.2007 klo 13:58:19
  • Epäily malignista lymfoomastaSofia Magdalena
    25.10.2007 klo 13:58