Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Pelokasta odottelua, ei kai vain rintasyöpä...
Hei JolietteElät aikamoista mylläkkää, mutta onneksi odotteluaika on lyhyt. Siinä ei hirveästi ennätä "halvaantua", jos tällainen ilmaus nyt sallitaan. Pelko on tilanteessasi ihan luonnollista, mutta liikaa ei kannata kiirehtiä asioiden edelle. Kirurgi ja patologi tekevät ensin työnsä, ja vasta sitten tiedetään, mitä siellä rinnassa oli. Ajoissa kun ollaan liikkeellä, niin tässä käy vielä hyvin ja leikkaus tulee riittämään.
Ellustiina, olisitkohan kuulolla kertomaan kuulumisistasi? Minulla itselläni menee ihan hyvin, vaikka rintasyöpä olikin pahanlaatuinen ja sain siihen kaikki hoidot rinnan kokopoiston ja kainalon imusolmukkeiden poistamisen jälkeen kesällä 2007. Elämäni on nykyisin mallillaan: jaksan työskennellä, harrastaa ja hoitaa perhettä, joten syöpä näyttäytyy minulle yhä enemmän elämänvaiheena kuin kohtalona.
Haluan rohkaista Sinuakin, Joliette, elämään vaikka uskoasi siihen nyt koetellaan. Terveys on jotakin, minkä voi löytää myös uudelleen.
T. Karhutar
- Re: Pelokasta odottelua, ei kai vain rintasyöpä...Karhutar