Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

nyt odottelen leikkausta-tunteet sekaisin

eli ,nyt kuitenkin vaikka se oli hyvänlaatuinen,kuten ekasta kirjoituksestani näkee,minulta poistetaan rinta.ja suoraan sanoen en ole varma säästääkö tuo henkeäni silti.miksi ne ei mua voida kuvata kokonaan sillä etäpesäkkeitä kuitenkin löytyy?suvussa keuhko ja maksa syöpää,sekä minulla on vielä c-hepatiitti ollut 17 vuotiaasta.sen aineiden käytön johdosta.ja tupakkaa polttanut 13 vuotiaasta.eikö olisi syytä tutkia muualtakin?sillä minulla on kipuja(sillon kun en ole kipulääkkeissä)nivusissa,TODELLA pistävää. samoin kylissä ja tuntuu kuin kurkussa olis pienet nyrkit jotka kuristaa sekä selkeä kipu keuhkoissa.ihmettelen hidasta toimintaa.olen kuitenkin 26 vasta enkä halua kuolla vielä.menen kirurgille 5.12 ja tekisi mieli sanoa sille että leikkaa samalla kädet ja jalatkin sillä minä OLWEN NIIN VIHAINEN JA TURHAUTUNUT,AAAPUUAAA
persona non grata | 10.11.2006 klo 11:36:30