Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Imusolmukesyöpä(kö)? :(

Hei, toivottavasti joku vastaisi tähän! Elikäs minun tilanne on erittäin kiusallinen , olen käynyt infektio pl klinikalla,sisätautiosastolla infektiolääkäri pekka suomalaisella ja suurinpiirtein nauroi minut ulos. Turvonneita imusolmukkeita joka puolella. kaulassa, nivusissa,kainaloissa,kaulalla, polvitaipeessa,niskassa.. otettiin varmaan kaikki maailman mahdolliset verikokeet.. (hiv,peruskokeet,kaikki virus taudit ja bakteeritaudit) kaikki kunnossa. Voiko olla normaalia että nämä solmukkeet tuntuu vai onko mulla syöpä?????? Siis tämä alkoi joskus joulukuunalussa, solmukkeet turposivat, ja mulla on ollut välillä väsynyt ja voimaton olo, mahaa on pistellyt.. Kaikki verikokeet siis olivat kunnossa ja Suomalainen sanoi että ei ole mitään vikaa. Kuulemma imusolmukkeiden pitäsi kasvaa tai olla kovia ja kiinni jossain ? Minulla ne liikkuvat hyvin mutta niitä on siis paljon.
Mikämuavaivaaa!! | 18.3.2011 klo 12:41:50