Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Melanooman pelko!

Pelkään pahoin että minulla on melanooma. Olen nimittäin huomannut luomissani muutosta.. en ole varma ovatko osa luomista muuttuneet, vaan ovatko ne olleet aina tuollaisia johon en ole sitten aiemmin kiinnittänyt huomiota. Otin kuvan epäilyttävistä luomistani.

http://tinypic.com/view/?pic=34xidcg

Kaikki luomista ovat parin millin pituisia, niissä ei ole mitään arkuutta tai kutinaa esiintynyt. Mutta huolestuttaa tuo luomen monivärisyys. Kun siinä on tummempaa ruskeaa seassa. Ja sitten tuollaista punertavaa reunoissa, voiko kyseessä olla syöpä? luomi nro 1. sijaitsee vatsassa, nro 2. oikeassa käsivarressa, nro 3. rintakehässä ( ja se on oikeasti vaaleampi kuva vääristää ) Luomi 1. on ollut jo pitemmän aikaa tuonnäköinen, muut luomet ovat vasta lähipäivinä muuttuneet nykyiselleen tai ainakin huomasin ne vasta lähipäivinä olevan tuollaisia. Tosin voi olla että ne ovat aina olleet tuollaisia.. en ole varma.

Nyt minua siis pelottaa että kyseessä on jokin melanooma! Olen vasta 15-vuotias ja elämäni varmaan murskaantuisi täysin jos se minulle todettaisiin. Mitä luulette onko minulla se? Ja mitä minun pitäisi tehdä?

Jos minulla on joku syöpä joudunko vain makaamaan sairaalassa ja keskeyttämään koulun käynnin? Kertokaa omia kokemuksianne..
Mitä muita oireita melanoomaan liittyy? En ole varma liittyykö se tähän, mutta minulla on ollut joskus huulissa sellaista valkoista ikäänkuin kalvoa, joka on lähtenyt hieraisemalla pois. APUA!!
Tyttö91 | 20.9.2006 klo 16:41:14