Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Imusolmukkeet
Hyvä kun ajat asiaasi eteenpäin, ettei tarvitse yksin pelätä. Kun avaat tämän "Onkohan minulla syöpä"-palstan, tuossa yläpuolella on sinisellä teksti, jonka voit klikata auki ja saat sieltä informaatioita. (Oletkohan jo kysellyt sieltä?)Ennen syöpätutkimuksia minulle tehtiin vasta-ainetutkimuksia, että olisiko aikaisemmin ollut jokin sairaus, johon imusolmukkeet olisivat reagoineet. Huomasin kuitenkin selvästi, että imusolmukkeiden turpoaminen jatkui kaiken aikaa, niin että sen tunnustelemalla tunsi. LISÄKSI oli niin päivänselvät muut oireet, joita netistäkin olet varmasti löytänyt, että olin itse lähes varma lymfoomasta.
Tuo läheistesi sairastaminen, se on raskas tilanne, joka vaikuttaa tietenkin tuohon pelkoonkin. Yritä jaksaa huolehtia erityisen hyvin omasta voinnistasi ja virkistyksestä, se on kuitenkin sinun oma tehtäväsi vaikeanakin aikana ja auttaa sinua itseäsi eteenpäin. Toivottavasti tämä pelkosi on aiheeton.
Voimia ja terveyttä sinulle. T:hilleviivi
- Imusolmukkeetninacarita68
- Re: Imusolmukkeethilleviivi