Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Masentunut...
Haluaisin jakaa pienen avautumisen täällä. Pienestä pitäen olen omistanu hemangiooman käsivarressani. Lääkärit pitivät sitä harmittomana ja sanoivat että siitä ei ole haittaa. Nykytilanne on kuitenkin pelottavan lähellä syöpäoireita. Nilkkaan, jalkapöytään, soliskuoppiin ja toiseen kämmenselkään on viimeisen vuoden aikana ilmaantunut kovia 1-2cm kokoisia kyhmyjä. Olen myös erittäin usein väsynyt. Maittavien yöunien jälkeen haukottelu jatkuu pitkälle iltapäivään. Syön suht huonosti ja olen laiha. Mikään ei tunnu hyvältä. Lihakseni ja etenkin selkäni kipeytyvät erittäin helposti pienestäkin hommasta. Syntymätodistuksestani sain vastikään selville, että hemangiooman alla on ollut 2cm patti syntymästä asti ja on siinä vieläkin. Mikähän helv siinä on ettei tätäkään voitu vaan hoitaa heti ajallaan pois. Lasken vain päiviä milloin on pokkaa ottaa askel ja mennä kuuntelemaan lääkärin tyly tuomio. Olisihan tuo jo vissiin korkea aika kun oireet alkavat olla niin selvät... Kommentoikaa toki rakkaat toverit mitä tekstin pätkä toi mieleen.- Masentunut...wonderchild89
- Re: Masentunut...jaa mullako