Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Vatsasyövän pelko

Hei!

Minua alkoi närästää enemmän tuossa v. 2005-2006. Käytin käsikauppavalmisteita. Menin lääkäriin 8/2007, koska ruoka tuntui jäävän jumiin rintalastan kohdalle, kun ruoka meni alas. Lääkäri sanoi, että ruokatorvi tulehtunut ja antoi Nexiumia. Se auttoi heti. Ei käskenyt tähystykseen, koska olin silloin 31 v. Nyt siis 32 v.

Sanoi, kun kyselin ruokatorven syövästä, että ei ole minun ikäiselläni.

No aikaa kului ja söin yhä Nexiumia. Närästys poissa. Kuitenkin 2007-2008 silloin tälloin vatsakramppeja, jotka säteilivät selkään, ilmeni, jos oli kiristävät vaatteet tai menin nukkumaan päiväunille heti ruuan jälkeen. Loppuivat, kun menin aina ilman vaatteita nukkumaan ja pääpuoli ylhäällä.

Nyt Nexium loppu ja närästää jälleen. Liikapainoa PALJON.

Katsoin tänään sairaala-ohjelman ja siinä aika nuori syöpäpotilas ja kertoi, että oli refluksipotilas ja tuli kipuja jotka säteilivät selkään!! Pelästyin.

Kuitenkin netissä oireina ei mainittu selkäkipua, vaan vatsakipu, laihtuminen, verioksentelu, ruokahaluttomuus.

Minä olen vain lihonut koko ajan ja ruoka maistuu...ja en oksentele.

Mitäs olette mieltä tilanteestani?

Toivottavasti joku jaksaa vastata.
Bellastar76 | 11.12.2008 klo 22:53:44