Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Kuulostaako oireet tutuilta?
Hei,toivottavasti sun ei tartte odotella kauan pääsyä tutkimuksiin, jos alkaa viipyä kannattaa soitella ja kysyä tilannetta.Ajattelin kyllä tuon edellisen viestini jälkeen että onhan varmaan muitakin vaihtoehtoja kuin lymfooma,mutta esim.leukemian luulisi näkyvän jo tavallisissa verikokeissa ja niissä lienet käynyt?Itselläni oli aikoinaan hemoglobiini laskenut pienessä ajassa aika paljon mutta muut ei heti olleet kovin "hälyttäviä".Sain "vain" sytostaatteja(siis solunsalpaajia) 9:n kk:n ajan kolmen viikon välein.Ne tehosivat mulla hyvin mutta toisella jonka kanssa sairastettiin "yhtäaikaa" jatkui sitten vielä sädehoitona,muistaakseni 25x.Hoidot oli aika rankkoja,itse en olisi pystynyt töissä käymään,lääkäri kirjoittikin heti koko ajalle sairausloman,mutta en nyt kirjoittele sulle koko "hoitohistoriaa"jospa sulla onkin muut syyt oireisiisi..Tuli mieleeni kun sua ei ole näiltä tiimoilta aiemmin tutkittu tarkemmin,olisitko"epätyypillinen tapaus"? Aika rankkaa toi kuumeilukin kun tietää että kohta se taas alkaa..jaksamista ja kaikkea hyvää sulle,odottelen kuulumisiasi.Jos on jotain kysyttävää niin "siitä vaan"..- Re: Kuulostaako oireet tutuilta?soikku