Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Sarkoomako?
Jatkan vielä...pelottaa aivan valtavasti. Olen itse koittanut tonkia näiden kuukausien aikana tietoa, enkä kovin positiivisia vaihtoehtoja ole löytänyt. Tuollaiset kivikovat patit kuten omani kai harvemmin ovat hyvänlaatuisia. Tuntuu tosi pahalta, kun kukaan ei ole ottanut asiaani hoitaakseen, vaan koko ajan lähetellään sinne ja tänne ja tapaan aina vaan uusia ihmisiä joista kukaan ei kerro kuitenkaan mitään. Sekään ei pidä mieltä kovin positiivisena, että sitten kuulet kun on se tapaaminen. Siis huominen tapaaminen plast.kirurgin kanssa.Onko tässä ylipäätään mitään positiivista vaihtoehtoa olemassa? Voiko tämä olla jotain hyvänlaatuista? Sekin pelottaa, että oireet ovat alkaneet jo vuosi sitten mutta silloin kukaan ei reagoinut. Onko se levinnyt ja kuinka laajasti...lapset vasta 3 ja 4 vuotiaat :'(
- Sarkoomako?tumpula
- Re: Sarkoomako?tumpula