Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Epätietoisuus riistää...

kaikki alkoi tammikuussa kun minulla oli jatkuvaa kuukautisvuotoa. Lähete kaavintaan ja samalla vasemman munasarjan kooksi todettiin 6,8 mm. Kontrolli maaliskuulle, jolloin hormonikierukka piti asentaa. Tuolloin munasarjassa ei lääkärin mukaan ollut mitään. Häiriötilassa oli kuulemma ollut liiallisen kuukautisvuodon takia. Tasan viikko kierukan asentamisen jälkeen menin lääkäriin kovien alavatsakipujen kanssa ja munasarja oli nyt 10 cm. Kiireesti leikkauspöydälle. Leikkauksesessa tehdyssä jääleikkeessä näytteestä oli löytynyt syöpäsoluja, mutta mitä??? kukaan en tunnu tietävän mitä syöpää sairastan. Mutta syöpä minulla kuulemma on. CT-kuvassa kaikki sisäelimet on kunnossa, mammografia on ok, munasarjasyöpä vastaaineet ok, mutta sellainen verestä otettu vastaaine kuin TATI oli 17, jonka kuuluu olla alle 16. Mitä tämä tarkoittaa? Onko minulla mahdollisesti kohdunrungon tai kohdunkaulan syöpä?
Miksi minä? | 6.4.2008 klo 10:33:22
  • Epätietoisuus riistää...Miksi minä?
    6.4.2008 klo 10:33