Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Kolme kuukautta

Eilen tuli täyteen kolme kuukautta siitä, kun äiti nukkui pois. Eihän sillä kai ole niin kovin suurta merkitystä, onko läheisen menetysestä kulunut 2 kuukautta 30 päivää vai tasan 3 kuukautta, mutta joka tapauksessa oli eilen taas vähän huonompi päivä, itketti ja ahdisti eikä oikein mitään saanut aikaiseksi. Eikä paljon paremmalta tunnu vielä tänäänkään...

Lisäksi minua on alkanut ahdistaa lähestyvä pääsiäinen, minulla ja avomiehelläni on ollut tapana mennä pääsiäiseksi vanhempieni luokse, ja niin aiomme tehdä tänäkin vuonna - mutta nyt siellä onkin odottamassa pelkästään isä ja kovin tyhjän tuntuinen talo. Ja jostakin syystä tunnen nyt olevani lapsuudenkodissani paljon enemmän kylässä kuin ennen. Äidin eläessä vanhempieni luona käydessäni menin edelleen KOTIIN, vaikken ole siellä enää vuosikausiin asunutkaan. Nyt tuntuu, että olen menossa isän luo vieraaksi.

Tiltu_R | 30.3.2006 klo 08:36:31