Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Itsenäisyyspäivänä

Vietin eilen ensimmäistä syntymäpäivääni äidin kuoleman jälkeen. Mieheni vanhemmat ja mummon olin kutsunut meille kahville, mutta ei mulla oikein mitään juhlatunnelmia ollut. Enin osa päivää kului sohvalla mieheni kainalossa leffoja katsellen. Kurjaa oloani lisäsi se, ettei juuri kukaan kavereistani edes soittanut onnitellakseen, vain siskoni soitti ja yhden tekstiviestin sain (yleensä suuri osa itsenäisyyspäivästä on kulunut mulla puhelimessa puhuen, kun kaikki etäällä asuvat kaverit on soitelleet). Tuli tunne, että ruttotautisenako mua pidetään? Vai onko niin, että mä kelpaan ystäväksi vain silloin kun mulla menee hyvin ja jaksan olla se joka kuuntelee muiden huolia, niinkuin vielä viime syksynä oli tilanne?

Nyt on vaan kamala katkeruus päällä kaikkia ja kaikkea kohtaan - hiiteen koko joulu, joulukuu ja koko tämä kulunut vuosi!
Tiltu_R | 7.12.2006 klo 07:53:41