Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kun kaikki loppuu.....
Paperisotaa on uskomattomasti, se vie kaikki voimat. Viimeksi tänä syksynä pillahdin itkuun, kun verotoimistosta tuli tieto, että äidin kuolinpesälle tulee vielä veronpalautusta. Tulin jotenkin niin vihaiseksi, aivan kuin pilkantekoa koko homma, kyllä olisi ollut kiva äidin saada edes kerran veronpalautusta!Kun olin lopettamassa äidin pankkitiliä olisi kaikkien muiden papereiden lisäksi pitänyt olla vielä jotain lisää; sain hirvittävän hepulin ja lupasin nostaa tilin tyhjäksi ja jättää sen pankille pyörimään tyhjää vaikka maailmanloppuun asti, ihan sama minulle lopettavatko sen vai eikö! No, hetken kuluttua ja ylemmältä taholta kysyttyään virkailija lupautui hyvin loukkaantuneen oloisena lopettamaan tilin, voi luoja että oli takki tyhjä senkin pankkireissun jälkeen!
Tosi moneen paikkaan joutui useaan kertaan ottamaan yhteyttä, että lopettavat mainosten yms. lähettämisen äitini nimellä.
Pöyristyttävää oli, että hammaslääkärikin lähetti kutsun tarkastukseen yli vuosi äidin kuoleman jälkeen, vaikka heillekin oli henkilökohtaisesti sisareni ilmoittanut asian (ei ole hänkään enää heidän potilaana).
Ihmetystä herätti myöskin kutsu sukukokoukseen, vaikka äiti oli ollut kuolleena jo lähes vuoden, olin tosi katkera ja kirosin mielessäni muun suvun alimpaan kattilaan, millä oikeudella hekin vielä olivat elossa ja juhlimassa, eivätkä edes muistaneet MINUN ÄITINI kuolleen!!
Olen niin surullinen ja kaipaan äitiäni niin paljon.
Näin viime yönä unta, olin jossain vieraassa kaupungissa ja yhtäkkiä löysin äidin istumassa kahvilassa. Olimme eksyneet toisistamme. Riensin onnellisena antamaan äidille suukon poskelle ja pörrötin hänen hiuksiaan: "Äiti, missä ihmeessä sinä olit?" Uni oli niin elävä, että tunsin tarkalleen miltä äidin hiukset tuntuivat ja miltä hänen poskensa tuoksui, se oli niin lohduttavaa.
Jaksamista kaikille jotka surussa elävät.
- Kun kaikki loppuu.....tulppu
- Re: Kun kaikki loppuu.....ninnu72
- Re: Kun kaikki loppuu.....Murmeli
- Re: Kun kaikki loppuu.....elämä on