Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitienpäivä...ilman äitiä
Löysin nämä sivut muutama päivä sitten. Äitienpäivä lähestyi ja tunsin taas niin suurta ja musertavaa surua - minulla oli myös ensimmäinen äitienpäivä edessä ilman äitiä.Siitä on melkein 9kk kun menetin äidin syövälle. Viime vuonna vielä äitienpäivänä olimme onnellisen tietämättömiä, kuinka nopeasti loppu tulisi. Vaistosin tosin, että jotain oli tosi pahasti vinossa, mutta halusin uskoa hyvää - ja siinä roikuin epätoivoisesti loppuun saakka.
Niinpä tieni eilen kulki kukkakaupan kautta hautausmaalle. En tahdo vieläkään uskoa, että se "ihan oikeasti on äidin hauta". Tuntui kuitenkin tärkeältä, että haudalla on kauniit kukat.Paljon vielä kuljen epäuskoisena ja niinä hetkinä kun paremmin ymmärrän mitä on tapahtunut, niin tuska valtaa mielen. Onko se itsekkyyttä, mutta vielä olisin niin tarvinnut äitiä - hän oli aivan ihana ihminen.
Minua myöskin kosketti Marian sunnuntaiset terveiset äidilleen ja kyyneleet saivat kyytiä.
Yritän saada voimaa siitä, että tiedän äidin haluavan minun pärjäävän ja jatkavan elämää - hänen rakkautensa ja valoisuutensa kannattelee minua.
Toivotan sinulle ja kaikille meille voimia.
ps. ja tuntuu hyvältä saada jakaa tämä ikävä teidän kanssa
- Re: Äitienpäivä...ilman äitiäface/off
- Re: Äitienpäivä...ilman äitiäEnkelintytär
- Re: Äitienpäivä...ilman äitiäkuopus