Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: kiitos marju viestistäsi. <3
Kiitos postistasi <3Toivottavasti voit hyvin.Minä sairaslomalla.Juuri nyt keuhkot ei pelaa,kuten pitäisi.Olen astmaatikko ja hirvee yskä ja flunssa veti ihan veltoksi.Ambulanssipojatkin saivat tätä mammaa kiikuttaa sairaalaan viimeviikolla.Nyt kuuri päällä,mutta huohotan pienestä ponnistuksesta,kun keuhkot niin täynnä limaa...Mut tämä on pientä.Elämää.Siihen kuuluu sairastaminen.Mutta lujille se ottaa.
Olen jäänyt saitsulle myös siksi,etten nyt jaksakaan hoidella niitä kullanmurusia.Otan etäisyyttä työhöni.Katselen josko hakeudun työkiertoon...vanhuksetkin kaipaavat huolenpitoa ja voisi tehdä hyvää mulle.
Nýt puolitoista vuotta Pinjamme kuolemasta on taas tällästä.Vaikeaa,mutta tavallaan uutta.Olen jotenkin luovuttamassa lastamme Taivaaseen tietoisesti.Sairaana en ole haudallekaan päässyt,eikä se olekaan tuntunut pahalta.Ystävät ja suku on huolehtinut,että siellä palaa aina se univalo...
Paljon uusia ajatuksia.Uutta ihanaa perheessämme.Esikoisemme rakastunut,seurustelee.Poikaystävän kautta virkistävä nuoren miehen tuoma tuulahdus =)
Nuoremmat lapset voivat hyvin muuten,mutta toiseksi vanhimmaisemme on sairastunut astmaan homekoulun vuoksi.Minähän aikanaa homehduin myös homepäiväkodissa...
Lasten puolesta tosi harmi,vihanenkin olo.Mutta tätä tämä varmaan on jokapuolella suomenniemee...Lääkkeet on,mutta 2 kertaa jo on tyttömme joutunut sairaalahoitoon.Mykoplasman aiheuttama kuumeellinen(jopa 40)keuhkokuume.EI kiva...Olen ollut huolesta sekasin,välil.Yhden lapsensa kun on haudannut,helposti tunteissa lyö yli...vaik järki selittääkin,ettei voi toinen lapsi sairastua leukemiaan.
Yskä ja sahaava kuume olivat 2 viikkoa oireet,ennenkuin toisesta keuhkokuvasta saivat keuhkarin kiinni ja oikea lääke aloitettiin.
Sinulle voimaa kevääseen,elämään ja isonasiskona oloon <3
Tervetuloo vaan konserttiin oikein sydämestäni!
Sinua ja rakkaitasi siunaten <3
marju
- kiitos marju viestistäsi. <3isosisko
- Re: kiitos marju viestistäsi. <3pinjaenkeli
- Re: kiitos marju viestistäsi. <3isosisko