Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
11.9.
Surullinen päivä nyt ja aina. Muista tämän ajan, 2v sitten, kuin tämän aamun. Oli paljon kyyneleitä, surua ja pelkoa, vihaa sekä katkeruutta...osa noista jatkuu edelleen, mutta erilaisena.Itse en uskonut silloin, kun kaikki sanoivat, että aika tekee tehtävänsä, aika muuttaa surua, kaipuuta ja rakkautta. Nyt sen uskon, kaikki on muuttuneet, vaikka minä olenkin jämähtänyt paikoilleen. En siis anna itselleni lupaa alkaa katsoa maailmaa toisella tavalla. Kaipuuta ja rakkautta on sekä surua ja kyyneleitä, mutta ne eivät ole samanlaisia kuin vaikka vuosi sitten. Nyt pääsen "helpommalla", jos noin voi sanoa. Arki on alkanut menemään lasten kanssa, ja nyt uusi työ, joka muistuttaa pahasta, joka ikinen päivä. Henkisesti todella rankka työpaikka, mutta luonteeni vie minua vaikeinta asiaa kohti ja uskon, että tälläkin on tarkoituksensa, että olen nyt päivittäin tekemisissä syöpäpotilaiden kanssa.
Huomenna haudalle kukkia ja lasten tekemä kortti ;o) onneksi huominen käynti on jo helpompi kuin vuosi sitten!
Mahdollisimman hyvää syksyä kaikille!
-Ninnu