Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Ajatuksia
Edelleen on vain huonoja päiviä ja vielä huonompia.Ensi viikolla 10 kk Jarmon kuolemasta.
Kesäloma meneillään.On ollut aikaa miettiä elämää ja kuolemaa,surua ja ikävää.Surusta en ole saanut "lomaa",vaikka olisin kuinka halunnut.Jotenkin siellä tunnelin päässä ei vaan näe sitä valoa.Ei vaikka kuinka yrittää.
Eilen olin ystäväni tyttären rippijuhlissa.
Paljon vieraita,iloinen tunnelma.Hienosti järjestetyt juhlat.
Tunsin vaan olevani niin väärässä paikassa.Väärään aikaan.
Jotenkin oli vaan tunne,että suru veti vielä syvemmälle mukanaan.
Mieleen nousi,ettei Jarmo ole mukana enään meidän juhlissa.
Ei lakkiaisissa,häissä,ristiäisissä,rippijuhlissa,
syntymäpäivillä...
Kun tyttäreni oli pieni,hän kysyi Ukilta(Jarmolta);"Pidätkö sinä Ukki sitten minun lapsiakin sylissä?"Tottakai."Ukki vastasi...
Välillä se katkeruus vaan vie mukanaan.Miksi näin kävi elämässä?Jälleen miksi,miksi,miksi?
Syyskuussa on Jarmon 60-vuotispäivät.
Muistan kuinka vuosi sitten annoimme Jarmolle lahjaksi T-paidan,jossa oli Jarmon näköinen kalju mies.Tekstina siinä oli;Hiukset ja järki eivät pysy samassa päässä.
Korttiin olin kirjoittanut,että ensi vuonna vietetään sitten pyöreitä vuosia,kun pääsee miehen ikään.
Jälkeenpäin ymmärsin vasta Jarmon ilmeen,kun luki korttia.
Hän tiesi hiljaa mielessään,ettei hän ole niitä juhlia juhlimassa.
Jarmo.
Olet aina rakas ja kuulut aina meidän elämäämme.
Ettäs tiedät.Ja kyllähän sen tiedätkin.
Näillä kyynelillä joita olen vuodattanut tätä kirjoittaessa,voisi hyvin kastella muutaman kasvimaan näin heinäkuun helteillä...
Lämpöisiä ajatuksia Teille kaikille.Voimaa ja jaksamista.
Haluisin kirjoittaa vain iloisia ja valoisia ajatuksia,mutta tänään tuli tälläistä tekstiä.
Kristiina
- AjatuksiaKristiina
- Re: Ajatuksiacarmeen
- Re: AjatuksiaAurinko