Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Ajanhammas...
Tuli vain tunne että nyt pitää kirjoittaa..."Mä muistan vielä ajan,jolloin aamuöisin me hesareita kaksin jaettiin. Mä farmareitas paikkasin ja pieneen asuntoon se harmoonikin vanha hankittiin. Kun sointuja mä tapailin,sä istuit viereen ja näytit kuinka kaikki oikein käy. Sä tiesit aina enemmän,ja tiesit varmaankin,mä että kauemmaksi kulkisin.
Kuulen kun aika nakertaa,katson kun vuodet vaeltaa,ja tiedän että menneisyyteen silloin tällöin vaan,saa hautautua hetkeks kerrallaan.
Nyt omistan mä flyygelin, ja vaatekaappiin, kun katson, tuskin tyhjää siellä nään. Sun haudallesi jouluöisin kynttilän mä tuon, ja muistojemme maljan yksin juon.
Kuulen kun aika nakertaa, katson kun vuodet vaeltaa, Sä käskit aina kunnioittaa päivää tulevaa, ja nyt sä hiljaa nukut alla maan."
Tiedän,ettei biisinsanoja saisi julkaista näin,mutta purkasin mieltäni tämän laulun myötä,suokoon se minulle...
- Ajanhammas...Amin