Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ikävä on...
Hei kaikki!Kiva kuulla sinustakin Ninnu välillä, tosin puitteethan eivät ole mitkään ihanteelliset. Tarkoitin sitä että olen ihmetellyt kun ei sinusta ole kuulunut vähään aikaan. Jokatapauksessa,
ikävä ja suurimpana ajatuksena pelko valtaavat täällä mielen.
Olen tosiasiassa aivan lamaantunut tänne pyörittelemään kaikkia sekavia ajatuksia. Nyt vaivaa lievä flunssa ja sekin kai verottaa voimavaroja. Olen koittanut saada mielentilastani selvää jo jonkin aikaa. Tänään olen miettinyt johtuuko tämä siitä että alan väsyä odottamaan omaa kuolemaa ja omien siipien pitäisi kantaa elämään eteenpäin. En uskalla, pelkään. Kuinka selviän kahden pienen lapsen kanssa joista toisella on paha uhmaikä. Olen täysin lyöty. Toisinaan en uskalla avata edes ulkoovea. Tämä tila on aivan kaoottinen. Olenpa tässä miettinyt pitäisikö hakea huomenna sairaslomaa vai olla vaan reipas ja lähteä töihin, että pysyisi joku järjestys elämässä.
Välillä mietin aikaa, se on todella kumma käsite. Mihin katoaa eletty elämä. Siellä jossain on rakkaani, takanapäin. Jokainen tuleva hetki pelottaa, yksin.
- Ikävä on...ninnu72
- Re: Ikävä on...tulppu
- Re: Ikävä on...salla10
- Re: Ikävä on..."helinä"
- Re: Ikävä on...ninnu72