Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kiitokset kaikille live-tapaajille :)
Hei!Aloitin eilen sähköpostiviestin kirjoittamisen teille tapaamisessa olleille, mutten millään saanut kirjoitettua sitä loppuun, olen ollut todella väsynyt. Kiitos kaikille jotka tulitte, jaoitte surunne ja kuuntelitte omaani. Vaikka puhuminen on jo helpompaa nyt, kun äidin kuolemasta on kulunut puoli vuotta, rankkaa on silti. Tapaamisemme jälkeen olin aivan väsynyt, ja sama uupumus jatkuu yhä. Olo on myös ollut paljon herkempi, itku on ollut herkässä. Mutta tapaaminen oli todella hyvä, tuntui vain että aika jäi kesken. Olette kaikki olleet mielessäni. Tilhi, Tiltu, Ainokainen/MN, pk855922, Kyynelsilmä, te ja omaisenne jouduitte käymään läpi melkoisen prosessin ja olleet todella urheita. Minun täytyy kai vaan yrittää olla "onnellinen" siitä, että äiti sairasti niin lyhyen aikaa, eikä joutunut pitkään kärsimään. Toisen suru ei poista omaa, mutta vertaistukenne on mahtavaa! Odotan seuraavaa tapaamistamme. Voimia teille jokaiseen päivään. Mulla on nyt meneillään päivä, että olen siellä kuilun pohjalla, eikä valoa juuri näy. Ikävä on suunnaton. Mutta aika todella tekee tehtävänsä, ja vaikka miten vastaan potkisi, tiedän nyt että jonain päivänä suru ei satu enää yhtä kipeästi...
Pitäkää itsestänne huolta, olette ajatuksissani!
Voimia!
ps. ainokainen/mn, menen tänään käymään äidin haudalla, laitan kynttilän myös sinun äitisi haudalle jos vaan sen löydän
- Re: Kiitokset kaikille live-tapaajille :)surusyksy
- Re: Kiitokset kaikille live-tapaajille :)Kyynelsilmä