Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Syöpä-orpo 33-v.
Olen myös syöpä-orpo, 32v. Isä ja äiti sairastuivat käytännössä yhtäaikaa syöpään. Äidin vatsalaukun syöpä todettiin keväällä 2007. Äidin toipuessa sairaalassa leikkauksesta, isäni joutui kovien selkäkipujen takia sairaalaan - diagnoosina laajat luustometastaasit, joiden alkuperää ei pystynyt varmuudella sanomaan. Isä meni kolmessa kuukaudessa eikä äidillä kai ollut enää voimia taistella ilman isää. Syöpä uusi rankoista hoidoista huolimatta ja äiti kuoli toukokuussa 2008. Vietin käytännössä vuoden sairaalassa saattohoitamassa molempia vanhempiani. En tiedä miten olen itse vielä tolpillani ja tulenko koskaan olemaankaan. Tuntuu ettei suru helpota koskaan. Päivääkään ei kulu ilman kyyneliä vieläkään. Äitini oli paras ystäväni, eikä sitä paikkaa voi kukaan korvata koskaan. Toivon sinulle voimia ja haluan sanoa että et ole yksin. Koitetaan jaksaa.- Syöpä-orpo 33-v.katja09
- Re: Syöpä-orpo 33-v.milka
- Re: Syöpä-orpo 33-v.masentunut
- Re: Syöpä-orpo 33-v.fiore
- Re: Syöpä-orpo 33-v.milka
- Re: Syöpä-orpo 33-v.Julissa
- Re: Syöpä-orpo 33-v.Circus
- Re: Syöpä-orpo 33-v.IsinTyttö76
- Re: Syöpä-orpo 33-v.onlylonely