Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitienpäivä lähestyy
Äitienpäivä lähestyy ja se vaivaa minuakin. Olen tuona sunnuntaina töissä, ehkäpä se on pelastukseni. Illalla mennään sitten käymään äidin haudalla ja viedään valkovuokkoja. Vuosi sitten äitienpäivänä olin vielä synnytyssairaalassa, kun esikoisemme oli syntynyt. Vietimme äitienpäivää siellä sairaalassa kaikki yhdessä. Ja äitini oli niin ylpeä mummo...Viime ajat ovat olleet aika raskaita. Vappuaattona oli äidin nimipäivä. Tulevana lauantaina tyttäreni täyttää 1-vuotta. Synttärikutsut on lähetetty ja vieraat ovat tulossa, mutta minulla ei oikein ole juhlamieltä. Äiti puuttuu... Löysin äidin tavaroista pehmeän, ihanan koira-pehmolelun, kun tyhjensin äidin asuntoa. Paketoin tämän koiran tyttärelleni synttärilahjaksi mummolta. Kyllä sitä usein vieläkin miettii, että miten väärin tämä elämä meitä kohtelee.
Jaksamista ja voimia kaikille!
- Äitienpäivä lähestyysusie
- Re: Äitienpäivä lähestyyKristiina
- Re: Äitienpäivä lähestyysurusyksy
- Re: Äitienpäivä lähestyyKyynelsilmä
- Re: Äitienpäivä lähestyykukkaveera
- Re: Äitienpäivä lähestyyTiltu_R
- Re: Äitienpäivä lähestyysadepilvi
- Re: Äitienpäivä lähestyyKukkaketo