Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Huomenna urnan haku ja hetki haudan luona, suru on pohjaton..

Olen kiitollinen näistä sivuista, teidän kaikkien viestit antavat voimaa. Välillä suru ja kaipuu valtaavat kuin suuret laineet mereltä, pyyhkäisevät yli ja jään alle, en saa henkeä..
Näin viikko sitten unta Famustani. Hän oli pullea, harmaa hiuksinen ja onnellinen punaisen tuvan vieressä. Uni kertoi minulle että hänellä on hyvä olla. Aamulla ajattelin että uni oli viesti häneltä minulle..
Huomenna olisi uurnan haku ja hetki haudan luona. Kuolemasta on noin pari kuukautta aikaa. Viimesten viikkojen aikana olen miettinyt paljon viimestä vuotta, miten urhea ja mimmoinen taistelija Famuni oli. Hän ei kertaakaan valittanut, vaikka kipuja varmasti oli..
Kun kaipuu ja suru on kovimmillaan se tuntuu särkynä koko vartalossa ja itkusta ei tule lopppua. Tuntuu kuin suru olisi pohjaton..
Huominen mietityttää, pelkään että päivästä tulee yhtä raskas kuin hautajaisista.
Halauksia teille kaikille ja voimia jaksaa eteenpäin.
MangoMeloni | 10.7.2008 klo 11:37:16
  • Huomenna urnan haku ja hetki haudan luona, suru on pohjaton..MangoMeloni
    10.7.2008 klo 11:37