Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äiti Rakas
Minäkin menetin niin kovin rakkaan äitini vajaat 2 kuukautta sitten. Ikävä ja kaipaus on suunnaton. Minä kaipaan äitiäni ja lapset rakasta famuaan. Ajoittain tuska on tosissaan niin suuri, että salpaa hengityksen. Yön pimeinä tunteina istun ja mietin äidin viimeisiä päiviä ja sitä suurta tuskaa jota äitini joutui kokemaan. Ei tämä elämä ole kovin reilua. Runsaat 2 vuotta sitten menetin tyttäreni ja silloin lakkasin kysymästä, miksi?? Minun on pakko uskoa kaikella olevan jokin tarkoitus tässä elämässä, sillä muuten tuskani kasvaisi liian suureksi enkä jaksaisi enään elää lapsiani ja itseäni varten. Äidin muistot ovat vielä niin kovin kovin kipeät, mutta ehkä se päivä tulee jolloin muistot tuovat lohtua ja iloakin elämään. Itse olen kokenut, että ensimmäisen vuoden jälkeen menetyksestä pohjaton suru ja kaipaus alkaa hieman helpottaa, mutta ensin on elettävä yksi syntymäpvä, äitienpvä, joulu ja monta monta muuta hetkeä ilman äitiä. Tulee se aika jolloin tämäkin menetys on osa perheemme elämää, mutta äitini elää aina minussa ja lapsissani. Kun suljen silmäni voin nähdä äitini hymyilevät kasvot ja haistaa äidin tuoksun, ja todellakin äitini on vain kuiskauksen päästä meistä.- Äiti RakasEnkelintytär
- Re: Äiti Rakasnina
- Re: Äiti Rakastähdenlento
- Re: Äiti Rakas..pipa..
- Re: Äiti RakasEnkelintytär