Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Milloin riittää?
Muistan hyvin hetken lapsuudestani jolloin tajusin vanhempieni kuolevan jonain päivänä. He lohduttivat minua sanoen ettei se päivä koita vielä hetkeen. Enemmän tai vähemmän sitä hetkeä miettien ja peläten kohtasin tuon hetken viime kesänä kun jouduin hyvästelemään äitini. Se oli todella vaikeaa, mutta ei niin pelottavaa kuin olin ajatellut vaan enemminkin vapauttavaa ja valoisaa kaiken sen tuskan ja ahdistuksen keskellä jota äitini ja perheeni koki. Ikävä on todella suuri ja päivittäin äitini on mukana ajatuksissani. Mietin kuinka ison kaipauksen äitini jätti meidän perheeseen poistuessaan. Varmasti tuo kaipaus ja muistot seuraavat minua aina. Kuinka loputtoman pitkältä kaipaus voi tuntuakaan! Vieläkö näen äitini jonain päivänä.. Elämä on täynnä muutoksia ja kasvua kipuineen kaikkineen.. joillekin asioille ei vaan yksinkertaisesti voi mitään on vain otettava muutokset vastaan. Vaikeat hetket vahvistavat ja ehkäpä tasoittavat tulevaa. Pienetkin hyvät hetket ovat tärkeitä. Olen myös saanut huomata etten ole ajatusteni kanssa yksin muutoksen keskellä. Hyvä esimerkki tästä on tämä palsta jossa ihmiset kanavoivat omia muutoksen / murroksen hetkiä. Kiitos tästä ja voimauttavia ajatuksia, eteenpäin elävän mieli!- Milloin riittää? juno
- Re: Milloin riittää? lumikki
- Re: Milloin riittää? uskoxx