Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tiedoksi: tapaaminen - jomman kumman / molemmat vanhemmat syövälle menettäneille
hei! toi tapaaminen kuulostaa hyvälle mutta mulla olisi juuri silloin äidin hautajaiset... toivoisin että tätä voisi siirtää, uskon että tästä tapaamisesta olisi mulle niin paljon apua... äitini kuoli juuri ennen joulua kohdunkaulan syöpään joka lopussa levisi oikeastaan kaikkiin sisäelimiin. mulla on neljä veljeä mutta heistä ei ole oikeen tukemaan minua, poikaystäväni yrittää tukea minua mutta ei hän tiedä miltä tuntuu menettää joku läheinen, en edes halua että hän saa sitä tietää.. oloni on ollut aika normaali, en ole oikein tajunnut asiaa vielä, tuntuu vain että en ole soittanut äidille muutamaan viikkoon...lauantaina hautajaiset, nään äidin vielä ennen siunaustilaisuutta(muu suku ei halua arkkua auki)ja mua pelottaa. romahdanko täysin?? ja tuntuu että kukaan ei ota mun surua tosissaan koska en itke kokoajan...- Re: Tiedoksi: tapaaminen - jomman kumman / molemmat vanhemmat syövälle menettäneilletöppö