Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: tapaaminen?
Tapaamiseen taustoja, niinkuin harmitalvi toivoi: Minusta tuntuu, että olen täällä kirjoittelijoista kaikista iäkkäin, koska olen jo kuukauden kuluttua 56 vuotta, mutta ei se suru ja ikävä ole yhtään sen helpompaa, joten hyvin mielelläni tapaisin Teitä kaikkia nuorempia. Siskoni poisnukkumisesta on kulunut vasta vähän aikaa (3.5.2006)joten ei vieläkään oikein mikään tunnu miltään,ilman Häntä. Olimme niin läheisiä ja viimeiset ajat vietimme hyvin tiiviisti yhdessä, jopa samana päivänä kun hän kuoli, olin vuoteen vieressä vielä muutama tunti ennen. Myöskin hänen perheensä on minulle hyvin tärkeä, tietysti oman perheeni ohella, vaikka välimatka onkin n.100 km, niin ei se ole paljon kulkemista haitannut.Olen jo neljän ihanan lapsenlapsen "Mamma", joista nuorin on vasta n. 1 v.ikäinen. Siskoni oli 5 lapsenlapsen "mummu". Tänä päivänä olenkin sitten "varamamma" näille pikkuisille, koska muistutimme myöskin näöltämme erittäin paljon toisiamme.Joskus tuntuukin, että siskoni puoliso "karttaa" minua juuri tämän asian takia. Olemme kyllä olleet jatkuvasti yhteydessä kaikkien kanssa ja nyt kun hiukan työt antaa myöden, niin pidämme ns. yhteistä lomaa koko porukan kesken.(Oma perheeni ja koko porukka toiselta puolen.) Eiköhän tässä jo ollut aika tyhjentävää tietoa minusta, ja jos "Mamma" mahtuu porukoihin, niin olisin erittäin iloinen siitä.
Voimia ja aurinkoisia päiviä Kaikille, suruistamme huolimatta !
Toivottelee: Pikkusisko
- tapaaminen?harmitalvi
- Re: tapaaminen?Kristiina
- Re: tapaaminen?tuulapirkko
- Re: tapaaminen?surusyksy
- Re: tapaaminen?harmitalvi
- Re: tapaaminen?kise
- Re: tapaaminen?muistot
- Re: tapaaminen?Kristiina
- Re: tapaaminen?muistot