Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

kiitos tuesta kaikille!

Hei,
Kiitos kaikille nimimerkeille, joilta olen saanut lohdutuksen sanoja viime päivinä ( Kukkaveera, Susie ja kaikki muut). Äitini siirtyy tänään terveyskeskuksen vuodeosastolle, joten tällä hetkellä hänellä ei ole akuuttia hätää, mutta päivä kerrallaanhan tässä mennään. Jos hänellä esim taas alkaa verenvuotoa, niin tilannehan on taas toinen. Kauheaa edes sanoa, mutta lohdulliselta tuntuu, että en ole äitini sairauden kanssa yksin, samaa kamalaa sairautta on ollut muillakin...ja kertomissanne asioissa on niin paljon tuttua! Kyllä tämänkin syövän hoitoon ja sen löytämiseen täytyisi saada paljon parannusta. Miten ihmeesssä se löydettäisiin aikaisemmin? Olen lukenut, että mahdollisesti verikokeella voitaisiin alkaa sitä "seuloa", oletteko lukeneet samaa?

Itse olen ollut viime päivinä rauhallisempi, en koko aikaa niin hermostunut ja jännittynyt. Se oli niin suuri shokki kuulla, että hoidot ovat taudin suhteen ohi, että se iski päin kasvoja kuin märkä rätti. Ajatuksen hyväksyminen, että äitini ei enää parane, eikä elämääkään pystytä enää kauaa pitkittämään...elämän rajallisuus tuli vastaan rankasti, äitini on kuitenkin vasta 67-vuotias, ei siis kauhean vanha.

Kiitos vielä ja kirjoitelkaa jos jaksatte, kirjoituksista on pajon apua ja lohtua, jotenkin ne pitävät kiinni jokapäiväisessä elämässä, niinkuin tietenkin myös pienet lapsenikin, joita yritän kaiken keskellä hoitaa niin hyvin kuin jaksan.

pt
pt | 31.8.2006 klo 12:40:18
  • kiitos tuesta kaikille!pt
    31.8.2006 klo 12:40