Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: huomenna vuosi pikkuveljen poismenosta..

Isosisko <3

Olen niin pahoillani,että olet menettänyt rakkaan pikkuveikkasi!!!Tiedän jotain siitä miltä sinusta tuntuu,vaikken ole itse sisarustani menettänytkään...

Pyydän täältä sinulle voimia ja lohtua elämääsi...
Itse suren omaan lastani-iltatähteämme- ja katson äitinä lasteni surua,kun surevat 2v 7kk:n iässä kuollutta Pinjasiskoaan.Perheemme kuopusta,kaikkien lemmikkiä...jonka piti kuolla rajun leukemian komplikaatioihin...

Tarvitset paljon rakkautta ja hyväksyntää,että sinäkin saat tuoda ikäväsi ilmoille,puhua siitä jollekulle ja itkeä suruasi.Että sinua kuunnellaan ja hyväksytään se,ettet ole entisesti.Kaikesta tästä kivusta ja ikävästä kasvaa elämänikäinen rakkaus,joka kantaa sinua!Sinun pikkuveljesi lähettää sinulle voimia Taivaastaan.

Olet joutunut kokemaan sellaista,mitä sinun ei olisi pitänyt joutua koskaan kokemaan...mutta uskon ja toivon,että kasvaessasi aikuisuuteen perheesi rakastamana saisit huomata,että olet oppinut rakastamaan ja arvostamaan rakkaitasi ja elämää-tätä hetkeä eri tavoin kuin he,joilla on yhä kaikki rakkaat tässä elämässä...

En tiedä ikääsi,mutta minun 14-vuotias tyttöni on oman siskonsa surussa ollut avoin puhumaan ja näyttämään tunteítaan,kerroin sinun viestistäsi hänelle-hän voisi kirjoitella kanssasi,jos olet samoja ikiä?Meillä on myös 11-vuotias poika ja 17-vuotinen nuori neito.

Sinulle ja perheellesi lohdullista tätä vuotta!
Jos asutte lähellä Kotkaa,tervetuloa 1.4 klo 14 Kymin kirkkoon Lapsensa menettäneiden lohtukonserttiin!Kerro äidillesi terveiseni<3

Lämmöllä <3 Pinjaenkelin äiti Marju
pinjaenkeli | 10.2.2007 klo 16:03:53