Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Erkin hautajaiset

Voi että oli totta, että turhaan mietin miten kestän hautajaiset. Erkillä oli lämpimät, mahtavat hautajaiset,aivan varmaan sellaiset kuin Erkki halusi, näin oli vaimon ja lastenkin mukaan. Ensin mentiin hyvästelemään Erkki, jonka arkku oli vähän aikaa auki. Mulla tuli tunne, että kohta se hyppää siitä arkusta pois ja sitä naurattaa ja erkki sanoo, että mitä te akat siinä ukajatte, että mulla on hyvä olla.Aivan kuin Erkki olisi nukkumassa, hän oli ollut kylmässä ne kaksi viikkoa, jotka tässä välissä oli ennen kuin siunattiin. Sitten mulla tuli hyvä olla, koska pappi puhui Erkistä oman tien kulkijana ja että valmiiksi pureskellut vastaukset eivät riittäneet hänelle. ja se on ihan tosikin. Sitten Erkin ystävät tulivat arkun ympärille ja lauloivat erkille viimeiset laulut ja pappi siunasi hänet ja erkki vietiin mun toisen veljen viereen hautaan, siinä samassa haudassa on mun paappa ja mumma, Erkin tytär Eerika, joka tuli kesken ja siunattu siihen. Koko perhe on siellä ja mulla tuli hyvä olla, koska mä ajattelin, että ne meni valmistamaan sijaa meille niin kuin Jeesuskin meni valmistamaan sijaa meille. Sitten mulle tuli sellainen ilouutinen vielä, että kun mun sisko ja sen mies sai tyttären, tyttö on nyt viikon vanha tänään 20.11.2006, niin sekin oli niin ihana ja MUT KUTSUTTIIN SEN VAUVAN KUMMIKSI. ELÄMÄ JATKUU, MULLA ON NIIN IKÄVÄ ERKKIÄ JA VAUVAA, ETTÄ TUNTUU VAIKEALTA OLLA TAMPEREEELLA KUN SE VAUVAKIN ON ILMAJOELLA. Onneksi pian päästään taas katsomaan mun äitiä ja perhettä.Kiitos teille paljon kun olette tukeneet mua.
annikki | 20.11.2006 klo 17:13:10
  • Erkin hautajaisetannikki
    20.11.2006 klo 17:13