Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Vuosi mennyt
En tänään kirjoittaisi, jos olisit vielä elossa. En istuisi kaukomailla. Enkä liioin katoisi kuviasi itkien. Lihapullat maistuivat melkein kuin sinun tekemät. Valkokastiketta en edes uskalla ajatella. Viime joulunahan sitä tehtii kolmen hengen voimin, ja siltikin saimme sen epäonnistumaan. Olen koittanut soittaa sinulle monesti, mutta eipä siellä teillä päin puhelimeen vastata. Olisin halunnut sinun näkevän vielä monta asiaa. Joululahjaksi olisit saanut lentoliput. Sillä minä tarvitsen sinua. Tulisitpa sinä vielä meille kylään. Olen tarvinnut sinua täällä kerran jos toisenkin. En minä osaa tehdä päätöksiä. Olenhan minä vain sinun pikku tyttäresi. Etkä sinäkään tee asioita yhtään helpommaksi. Miksi maalaat mustilla tusseilla? Ja kyllähän sinä tiedät, että en minä sinua yksin pysty maailman ääriin kantamaan. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.Meinasin jo menettää toivoni, mutta jos sinä jaksoit niin jaksan minäkin. Sanoit ettei sinulta mitään puutu. Mutta minulta kyllä puuttuu..
Olisitpa vielä täällä.
Miimulla on ikävä äitiä.
- Vuosi mennytmiimulainen