Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: miten läheisenne ovat suhtautuneet suruunne?

Äitini kuoli viikko sitten. Suru ja ikävä on suuri. Välillä tuntuu vaikealta jaksaa käsitellä tätä tuskan tunnetta ja hoitaa siinä ohessa arjen toimet ja pieni lapsemme. Mieheni tuki minua kuuntelemalla ja halaamalla silloin, kun äiti sairasti ja muutamana päivänä äidin kuoleman jälkeen. Silloin hän myös otti hoitovastuun lapsestamme, koska olin niin surun murtama. Suruni purkautui myös kiukkuisuutena. Mieheni alkoi kuitenki, ilmeisesti omien ongelmiensa ja ahdistuksensa takia, käyttäytyä ilkeästi ja sanoi minulle pahoja sanoja. Se loukkasi minua. Hän muun muassa sanoi pahasti äitini kuolemasta, joka satutti minua äitinikin puolesta. Lopuksi hän ilmoitti, että haluaa luultavasti erota. Olen ollut järkytyksestä sekaisin. Kaipasin läheisimmältä ihmiseltä tukea suruuni, mutta sainkin vain lisää tuskaa. Toki meillä oli ollut ongelmia suhteessamme jo aikaisemmin, mutta ajoitus tähän oli huono. Tämä on ollut tosi rankkaa. Toivottavasti asiat järjestyvät ja surukin helpottaa. Ehkä keväällä on jo vähän parempi olla... Voimia kaikille!
surusydän | 18.3.2006 klo 15:59:29