Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Eilen se sitten tapahtui myös minullekin
Lämmin osanotto ja voimahalaus sinulle Marko. Olet varmasti niitä harvoja miespuolisia jotka rohkenevat tälle palstalle kirjoittaa.Myöskin minun rakas siskoni kuoli 59v. tänään tulee 3kk siitä, kun hän nukkui pois. Surutyö jota tällä palstalla yritämme käydä lävitse on ainakin minulle varsinainen voimantuoja. Täällä tunnet ette varmasti ole YKSIN.
Täällä voi kirjoittaa juuri niinkuin tuntee, eikä tarvitse ajatella, että siitähän on jo niin kauan, niinkuin muut sanovat yleensäkin. Olkoon vaan, vaikka kuinka kauan, niin meille kaikille oma läheinen on muistelemisen ja suremisen arvoinen ja niitä muistojahan ei meiltä kukaan ota pois.
Sinun surutyösi on vasta niin alussa, niinkuin joskus olen täällä kirjoittanut: ensin tulee shokki, sitten viha ja katkeruus ja kaikista vii´meksi järki saa vallan, mutta IKÄVÄ jää.
Toivon todellakin sinulle sekä kaikille täällä kävijöille paljon , paljon voimia tulevaan, vaikkakin jokaiselle omalla tavallaan. Nämä tasapaivät ja kuukaudet sekä vuosipäivät tuntuvat todella syvällä sydämmessä, koska ikävä on loppumaton.
T. Pikkusisko
- Re: Eilen se sitten tapahtui myös minullekinmuistot
- Re: Eilen se sitten tapahtui myös minullekinikävä siskoa