Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miksi kirjoitat keskustelufoorumille?
Kirjoittaminen on tapani purkaa asioita.Suurimman elämäni surun iskettyä;menettäessämme nuorimman lapsemme äkillisesti AML-leukemian(aik.muodon)komplikaatioihin-hain täältä kohtalotovereita ja tukea tuskaani.Itse kirjoittaminen purkaa tunteen,niin että helpottaa hetkeksi.Jotenkin pystyy käsittelemään tunteitaan paremmin, kun näkee ne sanoiksi työstettynä.On ikäänkuin hetkeksi laskisi tuskantaakan sydämeltään...Ja kun on saanut vastauksia toisilta samaa tuskaa tuntevilta, on se ollut suureksi lohduksi monen monta kertaa.En ole yksin, meitä on niin monia, joilla on sama suru ja kysymykset!
Pystyin kirjoittamaan julkisesti vasta 4-5kk lapsemme kuoleman jälkeen.Sitä ennen kirjoitin päiväkirjaa,jota työstän nyt puhtaaksi julkaisemista varten.
Nyt kirjoittelen jo harvemmin,luen kyllä usein ja koen saavani tukea,voimaa ja uskallusta elämään toisten teksteistä.Itse toivon omien kirjoitusteni antaneen lohdunmurusia samaa surun tietä tallaaville lähimmäisilleni.
Tavattoman hyvä paikka tämä on ollut minulle jakaa tunteita ja kokemuksia vertaistensa kanssa!Kiitos ylläpitäjille!
- Re: Miksi kirjoitat keskustelufoorumille?pinjaenkeli