Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miten nyt
Ystävä ! Mene ihmeessä pikaisesti tapaamaan vanhempiasi,etenkin äitiäsi.Äitisi päivät varmaan vähissä ja äitisi tarvitsee sinua nyt todella paljon.Jos nyt et mene tapaamaan äitiäsi niin entäs sitten kun äitiä ei enää ole niin kuinka sitten kestät ajatuksiesi kanssa elää kun ei tullut oltua äidin kanssa kun hän tarvitsi sinua ehkäpä enemmän kuin koskaan.Koskaan ei tiedä milloin on päivä viimeinen ja toivon että kokoat nyt itsesi ja olet äidin vierellä pidät kädestä kiinni,juttelet tai olet aivan hiljaa kunhan äitisi tietää että juuri sinä olet siinä hänen vierellään,itke jos siltä tuntuu.Isäsi tarvitsee sinua myös.Itkekää yhdessä ja tukekaa toisianne,myös isäsi tarvitsee sinua.Minä jäin sairaslomalle seuraavana päivänä kun tulin tietämään äitini sairaudesta n 3 1/2 kk sitten ja olen sairaslomalla edelleen.Sanoin vain että en yksinkertaisesti jaksa tehdä työtä kun perheessä tilanne tämä.Tiedän mitä on kulkea ihmisten ilmoilla kun koko ajan vedet valuu silmistä ja on paha olla mutta olen ajatellut että ajatelkoot mitä haluavat.Mutta joka tapauksessa mene kohtaamaan vanhempasi,voi olla että äitiä ei enää pian ole ja sitten sinulla vasta onkin paha olla että miksi en ollut äitini luona.MIKSI sanaa kysyt varmasti muutenkin monta kertaa kuoleman jälkkeen.Äitini kuolemasta nyt 1 1/2 kk ja joka päivä kysyn ääneen MIKSI.Vaikka olin jatkuvasti äitini kanssa hänen lyhyeksi jääneen sairauden ajan(vajaa 2kk)niin silti on huono omatunto että miksi en ollut äitini kanssa vielä enemmän.Vaikka en sen enempää olisi voinut olla ja enempää tehdä äitini hyväksi mitä tein.
Nyt perheesi tarvitsee sinua ja ole perheesi tukena.Äitisi ja myös isäsi tarvitsevat sinua.Ei ole helppoa kellään nyt mutta tukekaa toisianne olemalla yhdessä.Myöhäistä on sitten miettiä ja kysellä itseltään miksi en ollut äidin luona kun äitiä ei enää ole.Ei ole synti ja häpeä revetä kokonaan.Itket kun on itkun aika.Niin teen minäkin,vieläkin vaikka minua yritetään saada itkuni jo lopettamaan mutta vain aika tekee tehtävänsä ja itku vähitellen vähenee.
- Miten nytNilla
- Re: Miten nytsuvi06
- Re: Miten nytnina
- Re: Miten nyteevamaarit
- Re: Miten nytmariamaria
- Re: Miten nytmami