Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

mummini......

mummi...olet minulle paljon enemmän kuin äitini.... Olet se joka minua on hoitanut ja lohduttanut kun sitä olen tarvinnut.. olet ollut minulle Äiti... olet nyt89 vuotias, ja reipas vaikka kerroit huonot uutiset... olen toiminut mummini omaishoitajana kohta 9vuotta ja olen nyt 29 itse..n.4 vuotta olen käynt kanssasi lääkärissä, sairaalassa, päivystyksessä ja vaatinut selvitystä oireisiisi... 3vko sitten sinut leikattiin kun oli suolikuolio.. se on kai joku syöpä muoto.. lääkäriltä en ole saanut selvyyttä. tänään jätin ja vaadin jo yhteydenottoa lääkäriltäsi, hän oli istunut viereesi, kun olit yksin siellä sairaalassa. kertonut että sinulla on maksa syöpä? joka on levinnyt haimaan, oikein muuta et muista... sinulla maailman rakkaimmalla ihmisellä minulle.. sinulla joka et edes käytä alkoholia... Tämä tuska on niin suurta että en tiedä miten voin edes huomenna tulla taas luoksesi ja pitämään sinua kädestä niinkuin olen tehnyt sinun sairaalassaolosi ajan...koko tämän pitkän vuoden..ja kohta sinä lähdet.... Itken... muuta en voi..
minninen | 6.11.2006 klo 18:31:34