Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miten saan maidon riittämään?
Hei!Olen kanssasi samassa tilanteessa. Äitini kuoli kaksi viikkoa sitten sairastettuaan yli vuoden syöpää. Minulla on myös noin neljän ja puolen kuukauden ikäinen vauva.
Itse olen huomannut että maidon tuotanto on vain lisääntynyt äidin kuoltua. Ehkä johtuu siitä, ettei tarvitse enää miettiä jokainen päivä onko tämä nyt se viimeinen päivä...... Toki suren kovasti äitiäni, mutta samalla yritän iloita siitä uudesta elämästä joka minulle on annettu. Älä sinäkään lakkaa iloitsemasta niitstä asioista, joista sinulla on aihetta iloita. Ilo ei vähennää kokemasi surun määrää eikä ole surusta pois. Yritä olla jännittämättä maidon riittävyyttä. Nauti imetystilanteesta, katsele lastasi, hymyile ja rentoudu. Surra ehdit sitten muina hetkinä. Kyllä maidon tuotannon pitäisi jatkua normaalisti. Toimii ainakin minulla.
Oikein paljon jaksamista ja voimia. Tiedän kokemuksesta, että oman äidin menettäminen juuri kun itse on tullut äidiksi on valtavan rankkaa. Lastemme takia meidän täytyy kuitenkin muistaa myös iloita ja hymyillä.
- Miten saan maidon riittämään?riksulainen
- Re: Miten saan maidon riittämään?muukalainen
- Re: Miten saan maidon riittämään?tyttönen
- Re: Miten saan maidon riittämään?riksulainen