Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Elämä ei jatku......
Hei ja KIITOKSET teille molemmille jotka vastasitte kirjoitukseeni.Minä olen todellakin väsynyt niin henkisesti kuin ruumiillisestikkin.Minä käyn ammatti-ihmisten luona juttusilla mutta minusta vaan tuntuu et hekin ovat kyllästyneet kuuntelemaan sitä samaa mitä puhun siellä aina.Minun rakkaani tiesi eläissään että minulla tulee olemaan todella vaikeaa kun hänestä aika jättää.Uskon että Rakkaani ymmärtäisi nytkin suruni ja ikäväni määrän.Ymmärsimme toisiamme jo katseesta ja puolesta sanasta.Siksi tämä suru on niin vaikea kestää koska merkitsimme toisillemme niin paljon ja tiesimme rakkauden määrän toistamme kohtaan.Jospa joskus aurinko nousee minullekkin mutta ei liian varhain ei kiirehtien vaan kaikessa rauhassa omalla ajallaan.Suru on niin suuri asia että sitä ei voi ohittaa, siitä ei pääse ohi kuin vain elämällä jokainen päivä joka on tarkoitettu elää näin.Sitten joskus,joskus kun olen päässyt tämän yli toivon että minusta olisi jollekkin apua ja joka tahtoisi turvautua minuun surun ja murheen keskellä,koska todellakin voin sitten sanoa että minä todellakin voin aavistaa miltä sinusta tuntuu en voi sanoa tietäväni koska jokainen kokee,tuntee parhaiten oman surunsa.Ei väheksyä,halveksia toisen surua,tuskaa.Koska niin minulle on sanottu ja tehty.- Elämä ei jatku......Tulenliekki
- Re: Elämä ei jatku......soikku
- Re: Elämä ei jatku......Tulenliekki
- Re: Elämä ei jatku......misshim
- Re: Elämä ei jatku......ani.liini
- Re: Elämä ei jatku......misshim
- Re: Elämä ei jatku......Tulenliekki