Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Suru kestää
Hyvä Supi ! On hienoa että uskot ihmisten hyvyyteen sillä lailla että ystävät ja sukulaiset eivät rasittuisi kun haluaa puhua rakkaansa mentyksestä vaikka menettämisestä olisikin kulunut jo aikaa vuosi tai ylikin.Minun sukuni ja tuttavat arvostelivat minua jo heti kuoleman jälkeen ja pari kuukautta kuolemasta en enää olisi saanu itkeä,surra ja kaivata Rakastani.Ja kun kuolemasta ei ollut kulunut ihan vuottakaan niin olivat aivan kauhuissaan että mitä sinulle pitäisi tehdä kun suret ja ikävöit vieläkin niin paljon.Pitivät minua ihan epänormaalina.Opin vetämään yhdensortin teatteria heidän edessään ja lopulta lakkasin tapaamasta,puhumasta heille koska he jaksoivat vain arvostella ja antaa niitä "hyviä neuvojaan".Miksi olisin vain pahoittanut mieltäni kuuntelemalla heitä."Niin paljon kuin on ollut rakkautta niin paljon on myös kyyneleitä".Kun minulta kysytään että vieläkö sinä itket niin olen vain sanonu heille että kyllä ainakin vielä tänään,huomisesta ei tiedä kukaan,ehkä itken ehkä en.Surulle ei tosiaankaa ole annettu aika rajaa millä aikaa täytyy olla sujut,koska joku ei kuolemaa koskaan hyväksy,esim minä,mutta ymmärrän toisella aivon puoliskolla sen että Rakkaani ei tuu takaisin.Toisella odotan ihmettä tapahtuvaksi että tulee takaisin.Minun rakkauteni ja ikäväni ei koskaan kuole eikä katoa rakastani kohtaan.Kaipaan Häntä loppuelämäni.
- Suru kestäävedenneito
- Re: Suru kestääSupi
- Re: Suru kestääTulenliekki