Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Hei Surevat.. älkää jättäkö..

Hei, minä otan osaa Suureen menetykseesi!
Tiedän kyllä miten on maailmasi sekaisin, kun minunkin on vielä vaikka on kohta puoli vuotta.... mutta tässä porskuttelen kuitenkin , aina joskus löytyy jo nauruakin ja sitten taas itken lohduttomasti, varsinkin miehenin haudalla. Ei sitä oikein voi ymmärtää miten on päässyt näin käymään, että yksin olen....paitsi onhan minulla lapset ja kyllä jotkut sukulaisetkin tuntuvat pitävän "huolta"...kummitätini ja kummilapseni sekä veljeni morsiamineen.
Niin paljon tulee hetkiä ja tilanteita jolloin kuuntelen yksinäisyyttä yhä uudelleen ja uudelleen. Meillä oli hyvä avioliitto 28 ja 1/2 vuotta jokseenkin tasan ! Onneksi on muistot kuitenkin joiden varaan pystyy rakentamaan vähän ja tietäen mitä mieltä mieheni olisi asioista , jaksan taas vähän eteenpäin.
Kun menettää läheisen , aviopuolison tai lapsen niin suru on raskas joka tapauksessa, mutta kuitenkin ehkä jotenkin erilaista, kun nuori ihminen otetaan enkeliksi tai sitten hieman vanhempi. Nuoren ihmisen kuolema tuntuu aina jotenkin "vääremmältä".?.
Viimeksi käydessäni haudalla totesin pois tullessani, kun kaksi autoa tuli parkkipaikalle, että enhän olekaan yksin suremassa omaistani, vaan muutkin tulevat tänne muistamaan rakkaimpiaan. Jotenkin vähän "lohdutti".
Toivon pieniä voimanmurujua joka päiväänne, jotta jaksaisitte elämässä eteenpäin !
Just me

just me | 27.3.2006 klo 17:51:26