Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Rakas pikkusisko jäi lepäämään ison kuusen juureen.

Ensiksikin osanottoni suureen suruusi. Itse luin pikkusiskoni hautajaisissa 4 vuotta sitten runon, jonka löysin hänen kouluvihostaan...

*Nyt olen vapaa, ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden, en ole poissa vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun, ja jokaisen tummuvan illan myötä, toivotan teille hyvää yötä.*

Seuraavalla sivulla oli jäähyväiskirje meille, hänen perheelleen. Kirjettä ei ollut kai tarkoitus heti löytääkään, sillä se oli kätketty äidinkielen kouluvihon sivuille, minä kuitenkin ikävissäni kävin läpi kaikki kirjoitukset jotka olivat siskoni kädestä sivuille suollettu. Hän tiesi että häviää taistelun uusiutunutta leukemiaa vastaan. Sain puhelun 11.5.04 klo 01.07 tiistai aamuyöllä, että vasta 18 vuotias,koko elämänsä syövälle menettänyt paras pikkusisko maailmassa, on poissa. Sen jälkeen elämä on tuntunut hankalalta, suru puristaa rintaa vieläkin, aivan kuin se olisi tapahtunut eilen.... mahtaakohan helpottaa koskaan.
LendaLii | 15.5.2008 klo 13:28:38