Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miksi en osaa surra???

Rakas Ystävä.Osanottoni.Sinä olet aivan samanlainen !!! ihminen kuin minä 8kk sitten.Kun äitini kuoli en minäkään osannut itkeä,muutama yksinäinen kyynel vieri poskea pitkin.Luulin aina että kun äitini kuolee itken aivan pohjattomasti ja lohduttomasti,toisin kävi.Mutta sitten minulle sanottiin että kyllä sinä vielä itket,odota vain. Ja niin on käynyt,itken ja suren suunnattomasti edelleen äitiäni.Minä menin shokkiin siinä vaiheessa kun äitini kuoli,kielsin tapahtuman,luulin kaiken olevan vain pahaa unta(jota luulen välillä vieläkin).
Sinä olet yksinkertaisesti shokkivaiheessa ja kiellät tapahtuman,mutta kyllä ne kyyneleet löytävät vielä sinutkin.
Jos haluat kirjoittaa minulle niin laita yksityisviesti,minä tahtoisin kirjoittaa sinulle.Tuntemukset ja ajatukset niin samanlaisia.
nina | 10.3.2008 klo 06:28:17