Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Jouluko tulee?

Hei pitkästä aikaa, piti kirjaantua uudestaan, kun ei hyväksynyt enää vanhoilla. Olisi ollut kyllä monta kertaa aihetta kirjoittaa ja purkaa ahdistusta, surua, tai vastata "kohtalotovereille" viesteihin!

Juuri tirauttelin kyyneleitä, tuli radiosta se laulu (nimeä en muista...) missä Lapsi kalmistoon käy...äidin haudalle kynttilää vie...Mikä se laulu on??

Johan on mennyt helmikuusta aikaa...tuntuu, että äitiä ei ole ollut enää aikoihin, mutta sitten taas toisinaan meinaa vieläkin soittaa äidille tietyistä asioista. Kauankohan tätä kestääkään...välillä jo mietin, onko kohta aiheellista mennä lääkärille, kun toisinaan maailma tuntuu eloineen kovin harmaalta ja surulliselta? Töistä saan paljon voimaa, ihme kyllä. Kotihommat tuppaa jäämään, minkä kyllä huomaa...lapset toisinaan käyttäytyy niin, että mietin noinko ne reagoi minun alakuloon?

Joulua mennään viettään isän luo, ettei jää yksin. Luulen että ottaapi koville olla sielläkin, minä kun olen tämmöinen tirauttelija-tunteilija.

Huoh,...lueskelin viestejä, ja haluan esittää osanottoni kaikille jotka rakkaan ihmisen ovat menettäneet, sekä paljon voimia heille, joilla vielä taistellaan tuota pirullista sairautta vastaan; oman jaksamisen ja mahdollisuuksien mukaan olkaa lähellä, pitäkää hyvänä, hellikää ja jakakaa tunteenne. Minä en ikinä antaisi mistään hinnasta pois niitä viimeisiä 13 tuntia, jotka olimme äidin vierellä ennen kuolemaa, nuo tunnit ovat aarre sydämessäni koko loppuelämäni ajan.

Toivon kaikille valkeaa, rauhallista Joulua. Poltetaan kynttilöitä rakkaiden muistoksi, ja toivotaan että tuleva vuosi olisi jo valoisampi?
katelikuu2 | 19.12.2006 klo 13:54:57