Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: isän syntymäpäivä
eilen oli isäni syntymäpäivä.......Olen käynyt isäni haudalla joka viikonloppu ja minusta tuntuu että joka kerta kun astelen haudan lähelle isä on vierellä...
nytkin juttelin sinne mennessä että ihanaa kevät tulee ja saamme istuttaa kukkia ja tehdä mitä vaan haudalle.... vein jo lilan orvokin ja tein pienistä sorakivistä sydämen isän haudalle.en tiedä hyväksyykö seurakunta sitä että aion myös reunustaa koko isäni haudan pienillä sorakivillä.liikuimme isäni kanssa aina luonnossa, katselimme ja kuuntelimme elämän rauihllista menoa.Keskustelimme kaikesta...myöskin silloin kun hän sairastui vatsasyöpään.Isä on ja oli minun kaikkeni kuten on myös äitini joka suunnattomasti kaipaa elämänkuppaniaan jonka kanssa kerkesi viettää 41 vuotta. Tuohon samaan kun pääsisi itsekkin,en elämältä paljon toivoisi.,
Hän jaksaa olla tukenani,kun toisinaan särkyy sydämeni.Hän paikkaa haavat sielustani ja avoimeen haavaan puhaltaisi.M;yös silloin,kun olen onnellinen voin ystävien kanssa jakkaa sen. Ei sellaisia tunteitaa olekkaan etten niitä pystyisi teidän kanssa purkaamaan
- isän syntymäpäiväisää ikävä
- Re: isän syntymäpäiväisää ikävä