Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

iskän syntymäpäivä

iskä täyttäis ens viikon lauantain 78v.loppiaisena tuli iskän kuolemast 2v ja aina vaan sattuu muhun yhtä kovin ihan kun se olis tapahtunu vast päivä pari sitten...oon kirjottanu tänne isästäni joskus aikaisemminki..hän kuoli vatsasyöpään joka levinnyt jo niin pitkälle ettei mitään ollut tehtävissä...en voi edelleenkään käsittää sitä miksi, ihminen joka ollut koko ikänsä täysin terve sairastuu niin ettei enää kukaan voi auttaa?????? okei,hän sai elää pitkän hyvän elämän mut silti tuntuu pas.... sain kuitenkin onneksi olla isäni kanssa loppuun asti,siihen viimeiseenkin hetkeen...................
mut tätä ikävää mä en käsitä?olin kyl se iskän tyttö ihan pikkusesta asti joten voisko johtua siitä? siskoni pitää mua jotenki pölhönä ku ain vaahtoon et täytyy käydä haudal ku on se ja se päivä... en tiiä miten ihmees tää ahdistus ja surun tunne loppuis?olen yrittänyt jutella monien ihmisten kans mut silti ahistaa joteski ja porukat pitää ihan hoopona ettei sua ny enää voi liikuttaa noin kovin ym...lapsetki välil ihmettelee et äiti mikä sul tuli ja sit selitän ku on pappaa nii ikävä,sit he tulevat halaamaan ja sanovat että kaipaavat myös pappaa...ja sit itkemme yhdessä. uhhuh... voimia ja jaksamista kaikille,ootte korvaamattoman ihania.....
isää ikävä | 14.4.2007 klo 23:19:44
  • iskän syntymäpäivä isää ikävä
    14.4.2007 klo 23:19