Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kirje rakkaalle
Kuinka kauniisti kirjoitit Susie..."Pidän itsestäni huolta, sinä rakastit minua..."
Siinä meille voimaa jatkaa ja jaksaa.Toivon sinun näkevän jonakin päivänä äitisi unessa ja palasen siitä onnesta,missä hän nyt elää.Kaikki rakkaamme...minunkin pikku-Pinjani.
Me saimme eilen Pinskulle sydänhautakiven paikoilleen.Siinä on sydän syrjällään-kuin meillä,jotka kaivaten tänne jäimme elämään.Siinä loistaa keltainen täysikuu,jota Pinjamme rakasti-kynttiläluukku,jossa kultainen perhonen.Kultainen suojelusenkeli katsoo tyttömme nimeen päin...Alhaalla A-M Kaskisen Perhoslaulusta lohdun sanat:
"Tiedämme täällä
lohdun sait päällä
Jumalan kämmenen".
Istutin kukkaset kullannuppumme haudalle illan hiljaisuudessa,helteen hellittäessä kyynelin,nyyhkyttäen sydämen kipeää kaipuuta...mikä ei saa täyttymystään ennenkuin minun elämän tehtäväni on tehty.Ja haluan elää eloni niin, että minustakin jäisi jäljelle rakkautta.Niin paljon kaunista ja hyvää-rakkauden suuremmoista voimaa jäi minun pikkuisestani-meidän 2-vuotiaastamme...
Sinua Susie tänään siunaten ja kaikille voimaa ja lohtua jälleen kerran pyytäen <3 Pinjaenkelin äiti,Marju
- Kirje rakkaallesusie
- Re: Kirje rakkaallepinjaenkeli