Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kauniit muistot seuraavat

Hei Susie,
Äitini kuolemasta tuli 7 kk. Pääsiäinen oli kamalan vaikea, ja olen ollut täynnä ikävää ja katkeruutta. Meillä on ollut aika hankalaa esikoisen kanssa, ja jotenkin viikonloppuna mulle tuli sellainen tunne, että äiti "sanoi" että nyt ala keskittyä eläviin, et sinä minua hylkää vaikka niin teetkin. En siis kuullut äitini ääntä tai mitään, mutta tuli sellainen tunne, että äiti tuli vähän ravistelemaan...surra saa, mutta nyt täytyy panostaa noihin pieniin lapsosiin. Nyt on ollut olo, että on kamala ikävä äitiä, mutta juuri samanlainen tunne, että äiti seuraa tekemisiä ja "potkii eteenpäin". Kai tämä on kai joku uusi vaihe suruprosessissa, jonka joku osaisi hienosti tieteellisesti selittää. Mutta surun keskellä tämä on hyvä tunne, ja haluan uskoa että se on äidin voima joka minua kantaa, äiti on vielä jossain...
Halauksia ja voimaa kaikille sureville!
surusyksy | 26.4.2006 klo 07:59:31